Det Biovidenskabelige Fakultet - Københavns UniversitetKøbenhavns UniversitetFood of LIFE

LIFE-Klumme

Kosttilskud uden gavnlig effekt

LIFE-Klumme

Kosttilskud uden gavnlig effekt

Se dig for, inden du investerer i kosttilskud i form af olier. Det er langtfra alle, der har en dokumenteret effekt.

 

Denne Klumme er skrevet af Lotte Lauritzen og Laurine B. Schram fra Institut for Human Ernæring

 

 

Tidligere klummer

 

 

 

Meninger fra medierne

 

Tidligere LIFE-Klummer

Modellering af molekyler kan hjælpe ved transplantationer

 

Solen ændrer øllens smag

 

Gode råd når du skal flyve langt

 

Sådan holder du dine knogler sunde 

 

Få styr på portionerne

 

Sådan får du bedre brød

 

At være eller ikke være ... mæt!

Meninger om mad - i medierne

Kampagner og kost: Vi spiser faktisk mere sundt 

 

Mindre fokus på sund mad - mere på viden (OPUS)

 

På faste i en måned

 

Spørg dog eksperterne

 

Langvarig amning må anbefales – trods miljøgifte i modermælk

 

Fed og lykkelig?

 

Se alle LIFE-Klummer

 

 Se alle Meninger om mad


Food of LIFE, - siden er sidst opdateret d.16. februar 2010

LIFE-Klumme
I vores nye Klumme bliver du blandt andet præsenteret for råd og tips fra vores forskere, ligesom du kan få et indblik i forskernes viden og ekspertise.